Blog Post Cantània

Cantània
maig

Cantània

Els nens i nenes de 5è vam anar a l’Auditori de Barcelona a fer una cantata. Durant molts mesos han estat aprenent i practicant les cançons i els balls. En total han sigut 10 cançons al voltant del tema de la por.

De mica en mica es van anar apropant els dies i només ens faltava fer una assaig general i preparar les nostres mascares i túniques. Els nervis es notaven a mida que arribava el dia 15 de maig, però van fer-hi front amb molta il·lusió i ganes.

Va arribar el dia i cap a les 16:15 vam sortir de l’escola camí a l’auditori. Un cop allà, i desprès d’agafar forces amb un berenar, ens vam dirigir a l’escenari on vam realitzar un assaig general amb totes les escoles.

Ja teníem la prova, ja estàvem amb la panxa plena i només ens quedava sortir davant de tots els familiars a realitzar allò que tant havíem practicat. Dit i fet, vam sortir i només dir…. que ens ho vam passar d’allò més bé!!!!