Blog Post Escoles inquietes

Escoles inquietes
març

Escoles inquietes

El passat dia 14 de març la nostra escola va fer una presentació a la UPC sobre la documentació dels espais.  Vam poder compartir en el plenari de les Escoles Inquietes del Garraf la nostra experiència com escola en l’elaboració de les documentacions  dels Espais.

La nostra escola pertany al moviment d’Escoles Inquietes del Garraf,  un moviment de mestres que dóna valor a la reflexió pedagògica i  una mirada profunda cap a la innovació i la transformació en les escoles públiques.

En la trobada vam compartir amb els mestres que estaven presents a la presentació com s’organitzaven els infants i quins espais portem a terme a l’escola.  També vam explicar el procés d’elaboració de les documentacions que s’emporten els infants per compartir amb les famílies.

Va ser una experiència molt gratificant i enriquidora fer conèixer la nostra escola.

A la web de l’escola, a l’apartat d’escoles inquietes trobareu més informació.