Biblioteca puntedu

• El plaer de llegir

Des de la Biblioteca s’organitzen les següents activitats:

• Maletes familiars, es fa a P5, 1r ,2n i 3r i té com a principal objectiu que els/les alumnes comparteixin una estona de lectura amb els pares. Cada setmana un/a alumn@ s’emporta la maleta a casa i quan la torna explica als altres el que més l’agrada del contingut de la maleta.
    • Maletes viatgeres, estan a la Biblioteca amb disponibilitat per als alumnes de 4t, 5è i 6è i es poden agafar en préstec durant 15 dies. Té com a principal objectiu que els/les alumnes coneguin diferents tipus de lectura: poesia, llegendes, revistes, còmics
    • Biblioteques d’aula, totes les aules tenen un lot de llibres, que selecciona el/a tutor/a o la responsable de la biblioteca per la Biblioteca d’aula i així poder fer estones de lectura.
    • Bibliopati: Cada dia a l’hora de pati els alumnes de p5 i primària poden agafar i tornar llibres en préstec. Un cop al mes s’ofereix l’hora del conte durant l’estona del bibliopati.
    • Blog de Biblioteca: on s’informa de les activitats puntuals realitzades.
    • La comissió de Biblioteca vetlla per la realització de totes aquestes activitats i promou l’espai de novetats, tant a la biblioteca dirigit a l’alumnat, com a l’espai de mestres.
Niñaleyendo_escolaelmorsell