Blog Post EXPRESSART

EXPRESSART
abr.

EXPRESSART

El projecte Expressart pren com a punt de partida l’art contemporani i, més concretament, una selecció d’artistes i obres que formen part de la col·lecció del MACBA (Museu d’art contemporani de Barcelona). Pretén obrir la mirada dels alumnes envers les obres d’art contemporànies a partir d’objectes que permeten expressar idees, sentiments, opinions i emocions.

En el marc d’aquest projecte, amb els alumnes de la classe de la Riera (P4), ha sorgit la proposta de realitzar escultures i fer així un treball en volum. Oferint com a base una mateixa estructura, cada infant ha convertit un simple tub de cartró (mil gràcies, Montse!!) en una obra única i personal que ha anat dissenyant i elaborant en funció dels seus interessos,  afegint-li materials diversos que se’ls oferien. Paral·lelament, també hem realitzat entre tots i totes  una escultura col·lectiva amb un tub de dimensions més grans, on cadascú hi ha aportat les seves idees i suggeriments.

1. Quins artistes! La felicitat de crear, m’encanta, gràcies