Blog Post Festa de la tardor

nov.

Festa de la tardor

El dimarts 31 de octubre vam celebrar la festa de la tardor a l’escola. Cada grup, amb la mestra de música va preparar una dansa tradicional de diferents països del món.

Cada grup va fer un projecte sobre el país que li va tocar ballar la dansa. Les danses que vam ballar, són les següents:

El dia de la festa de la tardor, quatre alumnes de 6è van llegir la història d’en “Marrameu”. Cada vegada que una classe sortia a ballar, en Marrameu trobava a un dels seus germans. Quan acabàvem de ballar dos o tres alumnes anaven i li donaven el gat a la castanyera que ens va venir a visitar el dia de la festa. Cada classe va decorar una cinta al seu gust, que després va servir per fer de separació entre els pares i els nens/es.

La festa va ser molt divertida i vam passar una bona estona els nens, les famílies i els mestres.

Vídeo de la festa