Blog Post GOTS MUSICALS

GOTS MUSICALS
gen.

GOTS MUSICALS

Des de l’aula de música us volem presentar la nostra nova joguina, els gots musicals. Amb ells estem descobrint, aprenent, relacionant i sentint el ritme, la melodia, la percussió corporal o l’harmonia.

Els alumnes de tercer hem sentit la pulsació amb els gots i hem jugat amb la cançó “La Tardor que jo conec” de Dàmaris Gelabert afegint moviments o eliminant síl·labes de paraules, depenent del color del got.

Amb els alumnes de quart hem treballat la corxera sola, amb grups de 4 van compondre els seus propis ritmes.

Els alumnes de 6è hem creat obstinats rítmics de quatre pulsacions per interpretar-los amb percussió corporal. També hem dut a terme el nostre propi concert. Amb diferents instruments, 4 gots i una mica d’improvisació, hem creat un obstinat rítmic de quatre pulsacions i l’hem interpretat per experimentar l’harmonia seguint les indicacions dels gots.

Sense cap dubte l’activitat preferida és fer una roda de gots musicals. Asseguts a terra o a la taula comencem l’activitat sentint la pulsació de la música per agafar el got en la quarta i passar-lo a la primera. A poc a poc anem augmentant la dificultat i complicant els ritmes.