Blog Post POSEM GUAPA L’ESCOLA

POSEM GUAPA L’ESCOLA
gen.

POSEM GUAPA L’ESCOLA

Enguany us vam demanar la vostra col·laboració, una vegada més, per decorar la nostra escola. Se us va demanar que deixéssiu anar la vostra imaginació i elaboréssiu en família unes guirlandes o mòbils amb motius hivernals, per penjar dels arbres i branques que hi ha al vestíbul i que s’han preparat per a la ocasió amb elements naturals.

Com podeu veure, hi va haver propostes de tot tipus. Guirlandes de colors, brillants, de paper, amb elements reciclats, grans, petites … una mostra més de la originalitat i la participació de tota l’escola.

A mida que van anar arribant les vostres propostes els nens i nenes les van anar penjant i aquest va ser el resultat.

Amb tota aquesta ambientació intentem que els infants se sentin a gust a l’escola, trobin la seva escola més maca i acollidora, se sentin partícips de la seva preparació i decoració.

Moltes gràcies per ajudar-nos a posar guapa l’escola.