Blog Post QUINS VALORS VOLEM QUE TINGUIN ELS NENS I NENES EN ACABAR L’ESCOLA?

QUINS VALORS VOLEM QUE TINGUIN ELS NENS I NENES EN ACABAR L’ESCOLA?
febr.

QUINS VALORS VOLEM QUE TINGUIN ELS NENS I NENES EN ACABAR L’ESCOLA?

Aquesta és una pregunta que ens vam fer el Claustre fa un temps i va provocar una sèrie de reflexions entre nosaltres. Això ens va permetre parlar i consensuar quins valors pensàvem que eren els més rellevants a assolir pel nostre alumnat. A partir d’aquí es va implicar a tota la comunitat educativa perquè tant famílies com alumnat poguessin expressar la seva visió i aportar valors que creguessin importants.

Es va proposar una activitat on cada família i cada nen i nena havien de lligar una etiqueta a la porta d’entrada amb el nom d’algun valor o valors. Durant una setmana aquesta porta es va anar omplint de paraules significatives que es van recollir en un document.

Aquests valors, que ens representen a tota la comunitat educativa, han quedat impresos a cada esglaó de l’escala que comunica la planta baixa i el primer pis.

A més a més, juntament amb representants de famílies, han servit per poder redefinit l’apartat dels valors del nostre Projecte Educatiu.