Blog Post SETMANA CULTURAL

SETMANA CULTURAL
abr.

SETMANA CULTURAL

Hem començat la semana cultural a l’escola. Al llarg de la semana tots els cursos portaran a terme diverses activitats amb el suport de pares, mares i persones de fora del centre.

Ahir es van portat a terme diversos tallers en diferents cursos. 4t i 5è van fer un tastet de teatre amb la Marta Gràcia. Agraïm la seva col·laboració per apropar i fer sentir la seva passió pel teatre als nens i nenes que han estat amb ella.

Els alumnes de 4t, 5è I 6è van fer uns tallers d’art col·laboratiu. Agraïm a la mare de l’Ada la seva participación i col·laboració. Han quedat unes teles genials.

La Cristina del menjador va fer un taller de Brayn Gym amb els nens i nenes de Cicle Inicial. Els nenes i nenes de Cicle Inicial han aprés coses molt interessants.

La mare de la Giuglia de P4 va portar a terme una animació infantil amb els nens i nenes d’Educació Infantil. Va ser moooolt divertit i s’ho van passar genial.

Moooltes gràcies a les families i els col·laboradors per fer d’aquest dia un dia especial.