Blog Post La Farigola i el Romaní

La Farigola i el Romaní
nov.

La Farigola i el Romaní

Aquest curs han arribat a l’escola uns infants que comencen una nova aventura que suposa un canvi important. Aquest implica, per una banda, la separació de la família i d’un entorn conegut que li dóna seguretat i protecció i, per una altra, la convivència en un espai nou.

Enguany, els nens i les nenes de 3 anys de la classe de la Farigola i el Romaní, comparteixen un espai situat al costat de la llar d’infants, que poc a poc s’ha anat convertint en “casa seva”.

Han estat unes setmanes d’adaptació en les que s’han acompanyat un munt d’emocions i sentiments envoltades de llàgrimes, rialles, angoixes, pors, alegries… i que entre tots i totes s’han anat superant.

A hores d’ara aquests infants estan preparats per fer petites sortides: els dimarts anar al gimnàs de l’escola a fer psicomotricitat, i aviat començar amb les sortides al bosc.

“No hi ha millor aprenentatge que el de la pròpia experiència.” Lev Vigotsky