Blog Post CANTEM AL NADAL

CANTEM AL NADAL
des.

CANTEM AL NADAL

Com cada any, quan arriben aquestes dates, els alumnes de 5 anys de l’escola, participen de l’activitat que organitza el Centre de Recursos del Garraf “CANTEM AL NADAL”. Algunes escoles  de la comarca ens desplacem als estudis de Canal Blau a gravar en un plató de televisió una Nadala, que s’emetrà durant les festes de Nadal.  En aquesta ocasió els nens i les nenes de les classes del LA COVA i EL FORNDE CALÇ han cantat les nadales, “ EL TRINEU” I “ UN NADAL COM CAL”. Durant els dies previs hem estat assajant amb moltes ganes i comptant els dies que faltaven per el GRAN DIA!!.

Ara ja hem cantat i pels nens i les nenes ha estat una experiència molt enriquidora i emocionant. Us convidem a posar Canal Blau aquest Nadal i veure les nostres actuacions.