Blog Post CARNAVAL 2019

CARNAVAL 2019

CARNAVAL 2019

Enguany el tema general del carnaval a l’escola ha estat  “ ELS  CÒMICS”.  Les nenes  i els nens de la classe de la Riera, al principi no sabíem què era un còmic. Ens  vam informar mirant les imatges a internet i també observant els que teníem a la classe. Parlem de la diferència que hi ha entre els còmics i els dibuixos animats i finalment  decidim disfressar-nos d’Snoopy.

Per la decoració de l’entrada de l’escola, hem participat amb les nostres vinyetes i ens ha agradat molt com ha quedat!!! Abans de fer-les, ens hem imaginat el què nosaltres creiem que passaria després del primer dibuix.  L’Emili (ocellet amic de l’Snoopy) està dormint on sempre ho fa l’Snoopy ( a sobre la teulada de la seva caseta).  Poden passar moltes coses però l’autor decideix que el millor que pot fer el nostre personatge, és compartir el lloc.

Arriba la setmana de carnaval i anem acabant la nostra disfressa,  seguim les consignes que ens dona cada dia el Carnestoltes, el dijous gras anem a menjar la truita al parc a fora de l’escola , compartint rotllana d’esmorzar i joc amb les nenes i els nens de la classe del bosc.

Arriba el divendres, també el Carnestoltes, compartim esmorzar ( pa amb xocolata) i juguem al pati gran amb tots els nens i les nenes de l’escola.  Per la tarda la “RUA” !!! però abans les famílies ens ajuden a vestir-nos i a pintar-nos ben guapos!!!

Que bé que ens ho vam passar !!!

FINS  L’ANY  QUE  VE!!!