Blog Post El Carnaval del Morsell

El Carnaval del Morsell

El Carnaval del Morsell

Els nens i nenes de 4t B, estem molt contents perquè el tema proposat per la nostra classe “els esports” està relacionat amb el  tema que l’escola ha escollit pel Carnaval 2018. Aquest any el Carnaval estarà centrat  en els Jocs Olímpics.

Un dels companys de la classe,  va fer la seva conferència sobre l’origen dels Jocs Olímpics i, ens va explicar moltes coses interessants. Sabíeu que les primeres Olimpíades es van celebrar a Grècia l’any 776 aC. ?

En aquella època només podien participar-hi els homes lliures grecs, no culpables de cap crim. Els jocs es celebraven cada 4 anys i les proves consistien en: lluita, llançament de disc, llançament de javelina, una cursa curta i salt de llargada.  Aquestes 5 proves s’anomenaven Pentatló.

Actualment, com a Grècia es continuen celebrant un cop cada 4 anys, però ara, se’n fan a l’estiu i a l’hivern. Aquests Jocs es realitzen cada vegada en ciutats diferents i es fan competicions de molts més esports.  Una de les proves, el tennis, és el tema de la nostra disfressa que podreu veure el proper divendres 9 de febrer a les 15:15h al pati de l’escola.

Us hi esperem a tots!