Blog Post ELS ALUMNES DE L’ESCOLA VISITEN EL GRAN TEATRE DEL LICEU I EL TEATRE-AUDITORI DE SANT CUGAT

2015

Durant aquest curs, hem participat en les activitats musicals organitzades per la PAE (Programa d’Activitats Escolars). Es tracta d’activitats relacionades amb el bloc “ Escoltar i percebre” al Currículum de l’àrea d’Educació Musical.

El passat 20 d’octubre, els nens i les nenes de Cicle Inicial van visitar el Gran Teatre del Liceu per tal de veure l’òpera “La petitíssima flauta màgica de Wolfang Amadeus Mozart.

S’ho van passar d’allò més bé!!

1 2

El 12 de febrer, coincidint amb Dijous Gras, els alumnes de P-3 i P-4 van veure l’obra “ La casa flotant”, una obra instrumental molt visual on podien escolar-se obres dels compositors Claude Debussy i Xavier Montsalvatge.

3 4 5

El passat dimecres 4 de març, els alumnes de Cicle Mitjà van visitar el Teatre- Auditori de Sant Cugat per veure l’òpera “Guillem Tell” de G.Rossini. Aquesta representació és una adaptació que ha realitzat la companyia “ La Baldufa” per al públic infantil.

7 6