Blog Post INICI DE CURS

INICI DE CURS
set.

INICI DE CURS

Comencem un nou curs amb molta il·lusió i amb ganes de veure tots els infants de l’escola. Durant uns mesos hem estat treballant de valent pensant en com seria aquest retrobament i preparant tots els espais de l’escola per adaptar-los a la nova situació.

Donant valor als nostres espais volem aconseguir reptes a curt termini: satisfacció, benestar, jocs, aprenentatges… i també a mig i llarg termini: valor pel benestar dels infants, de les famílies i nostre i valor per la societat i el planeta..

Un dels espais que s’ha millorat ha estat el pati.  En ell  s’han instal·lat diverses estructures noves: al pati de la biblioteca s’ha afegit dues taules grans de pícnic, al pati gran podeu veure un tipi i el circuit de la guineu, i al pati petit s’ha substituït el tobogan per una altra estructura molt atractiva. És molt important oferir espais a l’aire lliure als infants, doncs aquests espais són per a ells una font immensa d’experiències sensitives, motrius, de manipulació, cognitives….

Treballar l’espai exterior és un valor afegit.