Blog Post “PADRINS LECTORS. NOVES LECTURES, NOVES IL•LUSIONS”

“PADRINS LECTORS.  NOVES LECTURES, NOVES IL•LUSIONS”

“PADRINS LECTORS. NOVES LECTURES, NOVES IL•LUSIONS”

El dimarts 10 de febrer l’alumnat de 1rA i 6èA han tornat a retrobar-se per compartir una estoneta de lectura, on els grans apadrinen a un petit per ajudar-lo a millorar la seva lectura.

L’any passat ja vam ser els seus padrins i, com que ens va agradar tant, vam decidir que continuaríem amb aquesta activitat l’any següent.

Aquest curs ens trobarem cada dimarts de nou a dos quarts de deu a la biblioteca de l’escola perquè és un espai molt agradable on disposem de tot tipus de llibres.

01_padrins

Com que durant aquesta setmana ha estat Carnaval i teníem molta feina fent complir les consignes se’ns va fer una mica tard i, en trobar-nos la biblioteca ocupada, vam començar l’activitat a la classe dels petits, ja que ells tenen un espai amb coixins i llum per poder ambientar l’estona de lectura.

02_padrins

És una experiència molt gratificant ja que ens permet ajudar als nostres companys més petits.

03_padrins