Blog Post PER UNA ESCOLA NETA

Per una escola neta on PhotoPeach
Des

PER UNA ESCOLA NETA

Els nens i nenes de tercer de tercer, durant el primer trimestre, han fet un treball de sensibilització per tenir una escola més neta.

En primer lloc, van observar els diferents espais de l’escola i van veure coses que no els hi van agradar, com ara papers al terra, que el pati no quedava recollit després de l’esbarjo i espais de l’escola que no quedaven nets i endreçats després del seu ús.

A partir d’aquesta primera observació, es van posar a fer pancartes per penjar-les per l’escola i així conscienciar la resta de nens i nenes.

A continuació podem veure una presentació amb les pancartes que han realitzat.  Una de les primeres accions per tenir una “Escola Neta”, on s’han treballat valors i actituds i l’alumnat s’ha fet l’escola més seva.