Blog Post Posem guapa la biblio!

Posem guapa la biblio!

Posem guapa la biblio!

Enguany la biblioteca de l’escola continua el seu procés de transformació. És per això que els nens i nenes han participat activament en aquesta renovació  aportant les seves inquietuds i gustos literaris. A partir d’unes enquestes els infants de l’escola han tingut l’oportunitat de posar veu i participar en els canvis en l’espai i en el contingut  de la biblioteca.

Un cop valorades totes les seves aportacions, s’ha renovat el fons bibliogràfic mitjançant la incorporació de títols i col·leccions basades en els interessos dels infants. Tots aquests llibres ja els podeu trobar a l’espai de novetats del vestíbul de l’escola amb una selecció de les millors i més esperades col·leccions, tals com Diari d’una penjada, El diari de Greg, Harry Potter, L’Agus i els monstres, Superpatata … Podreu realitzar el servei de préstec a partir del proper dimecres 4 de desembre.

Esperem que gaudiu de l’espai i de la lectura.