Blog Post Rugby al camp de futbol

Rugby al camp de futbol
Des

Rugby al camp de futbol

Els alumnes de cicle superior, durant aquest primer trimestre han practicat el Futbol Flag. És un esport sense contacte que té el seu origen en el futbol americà. Es substitueixen els placatges per haver d’estirar d’una bandera o “flag” del cinturó de cada jugador@. A continuació tenim un vídeo on ens expliquen i mostren com es juga a aquest esport.

A prop de l’escola disposem d’un camp de futbol, on el club de Rugby Nova Olivella entrena. Aquest va oferir a l’escola fer un tast d’aquest esport. Des de l’àrea d’Educació Física es va dur a l’alumnat de 5è i 6è  al camp de futbol a practicar-lo. Van realitzar un circuit d’habilitats pròpies de l’esport; llançaments, passades i recepcions amb la pilota ovalada, i fins i tot van fer xuts i placatges amb un sac. Els alumnes van gaudir molt de l’activitat!

xut 5è placatge 5e 6è rugby reduit a 50

Aquí tenim un enllaç a la web del club de Rugby Nova Olivella, on van publicar l’activitat dels alumnes de sisè amb el club.