Blog Post SANT JORDI 2015

SANT JORDI 2015

Som la classe de les pel.lícules de P-4 i us volem explicar que ens ha agradat molt i estem molt contents d’haver COMPARTIT moltes activitats amb altres nens i nenes de l’escola. Hem pogut escoltar, respectar, mirar, parlar, aprendre, pensar, comunicar, descobrir, conviure , confiar, gaudir ……

ABANS de la Diada, ja vam COMPARTIR idees, treballs, i moltes emocions al donar i al rebre el regal intergrup.

Des de 1r fins a 6è, s’han organitzat per inventar i escriure 3 contes sobre el “BIBLIODRAC”. Els més petits de l’escola han fet les portades, i les il.lustracions les hem fet entre els dos grups de P5 i nosaltres .

JA ESTAN FETS!! QUiNA FEINADA !!! I QUÈ BONICS QUE HAN QUEDAT !!!

Pel matí hem pogut gaudir de la feina feta entre tots. La Maite ens ha explicat un dels contes: “EL BIBLIODRAC I EL CENTAURE” .

-3- -4-

Després, abans d’anar al pati, hem recordat i representat “LA LLEGENDA DE SANT JORDI”

Seguim compartint amb els companys i companyes d’Educació Infantil i fem uns espais diferents, acabem de preparar els regals de Sant Jordi . Abans de marxar a dinar fem l’exposició.

QUÈ MACOS QUE HAN QUEDAT TOTS !!!

Encara estàvem molt emocionats perquè a la tarda faríem:

EL LECTOR MISTERIÓS

Uns dies abans, a la biblioteca de l’escola, cada nen i nena de la classe havia triat un llibre. Els vam portar a la classe de 4t (The incredible colleague workers) perquè es preparessin aquests llibres per llegir el dia de Sant Jordi.

Ja entren a la classe els nens i nenes de 4t i cada un porta un o dos dels llibres que vam triar!!!

Busquem , qui és el nen o nena que té el nostre llibre.

Quan tothom ha trobat el seu “LECTOR MISTERIÓS” se’n va al pati a buscar un raconet d’ombra per gaudir d’una bonica història.

COM ENS AGRADA COMPARTIR AQUESTA ESTONA!!!

TOT EL PATI ÉS COM UNA GRAN BIBLIOTECA !!! FA GOIG DE VEURE !!!

Teníem tantes ganes de seguir COMPARTINT, que ens vam organitzar en tres grups : a la classe de P-4, a l’aula polivalent i a l’espai de joc simbòlic.

HA ESTAT UNA MOLT BONA MANERA D’ACABAR “LA DIADA DE SANT JORDI !!!