Blog Post Sant Jordi

abr.

Sant Jordi

Per celebrar la diada de Sant Jordi hem treballat la literatura amb diferents activitats programades al llarg de tota la setmana.

Hem fet un viatge per la poesia catalana. Cada classe ha treballat un autor o autora i un dels seus poemes. Els nens i nenes han expressat aquest poema de diferents maneres, amb imatges, fotografies, dibuixos, objectes o manualitats.

Els nens i nenes d’Educació Infantil han treballat Lola Casas. L’alumnat de 1r Josep Carner, 2n Joana Raspall i Ricard Bonmatí, 3r Maria Mercè Marçal i Miquel Desclot, 4t Joan Brossa, 5è Montse Ginesta i Marina Antúnez i finalment 6è ha treballat la poesia de Miquel Martí i Pol.

Les diferents representacions s’han exposat a l’escola i tots els grups han pogut gaudir de la poesia a partir dels treballs dels companys i companyes de manera que han conéixer nous autors i autores i han recordat altres que ja coneixien.

Dins d’aquesta setmana cultural també hem fet el lector misteriós. Aquesta activitat permet als més grans compartir un espai de lectura amb els més petits. Els nens i nenes de 3r a 6è han llegit un llibre als nens i nenes de p3 a 2n. Ho han fet al pati, en un espai obert, on han pogut compartir una bonica experiència a través de la lectura.

La llegenda de Sant Jordi també ha format part d’aquesta setmana. Els alumnes van poder gaudir d’una llegenda de Sant Jordi diferent a partir del conte explicat i representat a la biblioteca durant l’estona d’esbarjo.

Per acabar, el resultat de la col·laboració de tots ha permès gaudir d’una fantàstica exposició de manualitats dels personatges de la llegenda de Sant Jordi, la qual s’ha pogut visitar al llarg de la setmana al vestíbul de l’escola.

Aquí podeu mirar el vídeo.